Připojuji se k akci O2Off

Tuto akci započal Adam Koppel, tedy jedna z osobností, díky které je možné sdílet různé druhy připojení k internetu v síti díky pozměněnému firmware routerů. Jedná se především o připojení CDMA od O2, 4G od T-Mobile a v neposlední řadě i Fofr internet od U-fona. Tím však možnosti firmware nekončí. Ale zpět k akci O2Off.

Skončil jsem 
s O2

O co vlastně v této akci jde? Jedná se o odchod od operátora O2. Neznám člověka, který by byl s O2 spokojen. Sám jsem několikrát reklamoval modem k CDMA a vždy to byla akorát pěkná hádka. Ačkoliv modemy se neustále porouchávaly, tak jsme chtěli modem náhradní, na dobu opravy. Naneštěstí ve značkové prodejně v Českých Budějovicích žádný k dispozici neměli. Dokonce se vymlouvali na to, že jsou rozpůjčované a že pokud chceme, tak až se nějaký vrátí, tak nám zavolají a budeme si ho moci půjčit. Nezavolali.

Když si chcete stěžovat, nemáte kam. Vedoucí pobočky telefony nebrala, na e-maily neodpovídala. Když jsme mluvili s někým "méně" důležitým, tak nám oznámil, že ten mail nefunguje. Žádnou chybovou hlášku však nevracel, takže mail doručen být musel.

Obrovským problémem byla také nafouklá baterie téměř dvouletého modemu. O2 to chtělo vše nechat být do doby, kdy vyprší záruční doba. My jsme si ale novou baterii za zhruba 500Kč kupovat nechtěli. Nakonec po několika obíhačkách mezi servisem (který nakonec O2 přestalo samo provozovat a pověřilo tím jinou společnost) a prodejnou se nám dostalo nové baterie. Nicméně to ani nebyla žádná originální baterie, ale baterie objednaná od Aligatora.

To je jen hrst problémů, které jsme si s O2 užili. Pokud máte nějakou špatnou zkušenost, tak se prosím zapojte do akce O2Off. Medializaci si to dle mě zaslouží. Více informací o akci se dozvíte zde: O2Off – oč jde. Případně si můžete na své stránky umístit ikonu celé akce:

Skončil jsem 
s O2

8 komentářů u „Připojuji se k akci O2Off

  1. carnero

    Proč to okecávat? Konkurence je a když nejsem někde spokojený, tak odejdu. Možností je hromada a ani ze sebe člověk nemusí dělat ublíženého chudáčka :) Prostě jde jinam.

    A u každé firmy se najdou spokojení i nespokojení uživatelé, takže medializace je naprosto bezpředmětná.

  2. Martin

    Jsem u O2, mám ADSL 4Mbit a bez problémů…. CDMA bylo na hovno, stačí si jen vybrat službu která vám vyhovuje…

    Takové výkřiky do tmy jsou docela dětinské, připomíná mi to moje roky na prvním stupni základní školy:))

  3. imart

    Myslim, ze medializace smysl ma. Jednoduse proto, ze muze varovat nove zakazniky. Je to protipol proti rozjasanym reklamam. Kdyz jen tise odejdete, tak stejnou chybu udelaji dalsi za vami.

  4. Charger

    Adama uz par roku znam jako externiho dodavatele firmy a rozhodne ho nepovazuju za ublizeneho chudacka. Asi 4 roky jsem mel tu „cest“ vyjednavat za firmu s Eurotelem/O2 a musim rict ze „zoxidovanim“ se z dost slusneho operatora stal neuveritelne samoliby, nabubrely absurdistan v nemz se nedokazi domluvit dva zamestnanci sedici vedle sebe u stolu. Myslim ze by to bylo vytecne tema pro nejaky Kafkuv roman, „zaplatte nam penize ktere si myslime ze nam mate zaplatit a nebo na vas posleme exekutora“. Chovaji se jako mafie nebo polovojenska organizace- podle okridleneho vyroku: ted plat, pak si muzes stezovat ale nebude to nic platne, stiznosi vyrizujeme my. Myslim ze by si na ne mel konecne nekdo posvitit ale nedelam si iluze. Ti co drzi oprate pusti nejakeho kaprika a je po soudu. Propojeni na nejruznejsi lobby je vice nez evidentni a nevidi je jen slepec nebo ten co to videt nechce. Budte schovovavi zakaznici, jejich nejmensi starosti jsou nefungujici zakaznicky servis, billing a vnitrni komunikace, prominte jim ten detail, Kretenum! Jsou tu prece pro vas!

  5. ivzez

    Medializaci problémů s Telecomem/o2 se věnuji od prosince 2005 v Blogu zoufalého klienta telecomu.

    Pro Carrnero: Medializace bezpžedmětná není, protože pak by mohli i další operátoři začít jednat podobně jako Telecom/o2. Tím, že člověk medializuje sprosté jednání některého operátora, ze sebe nedělá ublíženého chudáčka. Jenom upozorňuje na jednání, které by žádné firmě/operátorovi nemělo projít. V tom, že se lidé berou za svá práva i veřejně vidím naopak sílu.

  6. Mirda

    Něco ti řeknu… kdyby si čas strávený obíháním servisů, prodejen, posílání emailů, stížností a volání a navíc blogování o tom všem využil produktivně a baterku za 500 si koupil asi bys udělal líp a myslim že by si i ušetřil… mj. záruky na baterie O2 (jakékoliv) jsou pouze 6 měsíců… a co víc, proč bys chtěl aby s tebou někdo z O2 mluvil? O2 je přece Eurotel a Eurotel je tady pro VIP a firemní klientelu ne pro nějaký studentíky;) takže až dostaneš platinovou kartu nebo aspon zlatou pak věřim že se s tebou budou bavit jinak. Nemám s O2 problém, něco se rozbije a kurýr mi do dvou hodin přiveze nový zařízení aď je to cokoliv… o žádnou reklamaci nebo zapůjčení se starat nemusím…

  7. Scotty

    2Mirda: Záruka půl roku je na kapacitu baterie. Na výrobek samotný se ale vztahuje klasická záruka dva roky. A když se baterie z ničeho nic nafoukne a poničí modem, tak mi to rozhodně nepřipadá jako normální vlastnost zařízení.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>